حضور در نمایشگاه نفت

نمايشگاه بين المللي نفت، گاز، پالايش و پتروشيمي ايران به عنوان بزرگترين رخداد صنعتي و تجاري ايران در اين حوزه كه سالانه با حضور جمع كثيري از شركتهاي توانمند داخلي و خارجي در زمينه صنعت نفت، گاز، پالايش و پتروشيمي برپا مي گردد، فرصت بسيار مغتنمي است تا شركتهاي فعال در اين صنعت دستاوردها و محصولات خود را در معرض بازديد دست اندركاران و متخصصان اين صنعت قرار دهند و با در نظر گرفتن روند تقاضاي بازارها و سمت و سوي رشد اين صنعت، فعاليتها و نوآوري هاي آتي خود را هدايت نمايند.

شرکت مپوا،‌ به عنوان یکی از مهم ترین شرکت ها در طراحی، ساخت و بومی سازی تجهیزات بازرسی غیر مخرب، کمتر از ۶ماه پس از حضور موفق در نمایشگاه ساخت ایران، این بار در قدرت در نمایشگاه نفت، گاز و پتروشیمی شرکت خواهد کرد.

بیست و چهارمین نمایشگاه بین المللی نفت، گاز،پالایش و پتروشیمی در روزهای ۱۱ الی ۱۴ اردیبهشت ماه ۹۸در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی تهران برگزار می گردد. حضور شرکت ها و صنایع عظیم نفت گاز و پتروشیمی بازاری بالقوه برای شرکت های ارایه دهنده خدمات و تولید کنندگان در حوزه نفت گاز و پتروشیمی می باشد.

علاقمندان برای کسب اطلاعات بیشتر در خصوص شرکت های شرکت کننده در نمایشگاه، می توانند ا طریق زیر به سایت نمایشگاه مراجه نمایند.

بیست و چهارمین نمایشگاه بین المللی نفت،گاز، پالایش و پتروشیمی

0 پاسخ

پاسخ دهید

میخواهید به بحث بپیوندید؟
مشارکت رایگان.

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *