preloader

نمايشگاه بين المللي نفت، گاز، پالايش و پتروشيمي ايران به عنوان بزرگترين رخداد صنعتي و تجاري ايران در اين حوزه كه سالانه با حضور جمع كثيري از شركتهاي توانمند داخلي و خارجي در زمينه صنعت نفت، گاز، پالايش و پتروشيمي برپا مي گردد، فرصت بسيار مغتنمي است تا شركتهاي فعال در اين صنعت دستاوردها و محصولات خود را در معرض بازديد دست اندركاران و متخصصان اين صنعت قرار دهند و با در نظر گرفتن روند تقاضاي بازارها و سمت و سوي رشد اين صنعت، فعاليتها و نوآوري هاي آتي خود را هدايت نمايند.

شرکت مپوا،‌ به عنوان یکی از مهم ترین شرکت ها در طراحی، ساخت و بومی سازی تجهیزات بازرسی غیر مخرب، کمتر از ۶ماه پس از حضور موفق در نمایشگاه ساخت ایران، این بار در قدرت در نمایشگاه نفت، گاز و پتروشیمی شرکت خواهد کرد.

بیست و چهارمین نمایشگاه بین المللی نفت، گاز،پالایش و پتروشیمی در روزهای 11 الی 14 اردیبهشت ماه 98در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی تهران برگزار می گردد. حضور شرکت ها و صنایع عظیم نفت گاز و پتروشیمی بازاری بالقوه برای شرکت های ارایه دهنده خدمات و تولید کنندگان در حوزه نفت گاز و پتروشیمی می باشد.

علاقمندان برای کسب اطلاعات بیشتر در خصوص شرکت های شرکت کننده در نمایشگاه، می توانند از طریق زیر به سایت نمایشگاه مراجه نمایند.

بیست و چهارمین نمایشگاه بین المللی نفت، گاز،پالایش و پتروشیمی

نمايشگاه بين المللي نفت، گاز، پالايش و پتروشيمي

نظر شما درباره این مطلب چیست؟

از ۱ تا ۵ ستاره به ما امتیاز بدید.

میانگین رتبه / 5. تعداد امتیازات کاربران:

امتیازی داده نشده، اولین نفری باشید که ثبت امتیاز می‌کنید

توییتر
لینکدین
واتساپ
تلگرام
ایمیل

آخرین موضوعات

لینک کوتاه مطلب

فهرست موضوعات
برای دیدن نوشته هایی که دنبال آن هستید تایپ کنید.
فروشگاه