[av_one_full first min_height=” vertical_alignment=” space=” custom_margin=” margin=’0px’ padding=’0px’ border=” border_color=” radius=’0px’ background_color=” src=” background_position=’top left’ background_repeat=’no-repeat’ animation=”]

[av_textblock size=” font_color=” color=”]
دپارتمان تجهیزات پزشکی

این دپارتمان متشکل از متخصصین حوزه مهندسی پزشکی و الکترونیک، با مطالعات اولیه طراحی و تولید محصول فشارسنج دیجیتال شروع به کار کرد و در نهایت تولید و بومی سازی کامل این محصول  در سال ۱۳۹۶ به اتمام رسیده و محصول وارد بازار شد. ازمهم‌ترین مزایای این محصول می‌توان به دقت بالاتر نسبت به معتبرترین رقبای خارجی، هزینه تمام شده کمتر، گارانتی و خدمات پس از فروش، قابلیت ذخیره اطلاعات، مصرف بهینه، استحکام بدنه و زیبایی در طراحی اشاره کرد.

تمامی مزایای برشمرده شده در محصول فعلی موجود بوده و قابلیت‌هایی همچون کار با آدابتور و سخنگو بودن در محصول جدید شرکت که به زودی به بازار عرضه می‌شود قرار داده شده است.

دومین محصول تولید این دپارتمان پالس اکسیمتر می‌باشد. پالس اکسی متر نام دستگاهی است که از آن برای سنجش میزان اکسیژن اشباع خون استفاده می شود.  نمایشگر محصول تولید مپوا علاوه بر نمایش ۲ SPO ، تعداد ضربان قلب و منحنی ۲ SPO را نیز نمایش می دهد. این محصول نیز مراحل نهایی را سپری می کند و پس از محصول فشار سنج دیجیتال دومین محصول مپوا در این حوزه است که به زودی وارد بازار می‌شود.

علاوه بر دو محصول اشاره شده، محصولات دیگری نیز در این دپارتمان در حال مطالعه و امکان‌سنجی هستند که با توجه به حساسیت و نوآورانه بودن این طرح‌ها فعلا نمیتوان در خصوص آن‌ها اظهارنظر قطعی کرد ولی با توجه به پتانسیل این دپارتمان، نتایج حاصل از مطالعات صورت‌گرفته و نیروی انسانی متخصص موجود به طور قطع فشارسنج دیجیتال و پالس اکسیمتر تنها محصولات این شرکت نخواهد بود و تحقیق و توسعه شرکت در آینده نزدیک به بومی‌سازی، تولید و عرضه محصولات با سطح فناوری بالا در این حوزه منتهی خواهد شد.
[/av_textblock]

[/av_one_full]